Monday, December 20, 2010

Welcome Back!

Welcome back!

I know it has been three weeks in but its never to late to say Hello. Hope everyone has manage to fit in by now. Best of luck for this semester!

Selamat Datang!
Selamat Datang semua. Maaf kerana blog ini tidak aktif untuk beberapa minggu ini. Ini adalah sebab2 teknikal yang tidak dapat dielakkan. Harap semua sudah bersedia untuk bekerja overtime pada semester ini, terutama sem05 dan 06.

Happy S&A!

___________

Salam Semua yang telah berkomen disini,

Maaf kerana saya terpaksa memadam komen2 disini kerana ia pada pendapat saya semakin lama semakin tidak memenuhi tujuan asal blog ini, iaitu berbincang mengenai DESIGN dalam segala bentuk. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang telah memberi komen yang konstruktif kepada SENIBINA PUO. Insyallah semuanya akan kami pertimbangkan untuk kebaikan bersama. Saya berharap sangat perbincangan yang lebih akademik dapat di teruskan mengikut topik2 yang dipostkan diatas untuk sesama kita bangunkan minda dan kebolehan kita berfikir.

Maaf dari saya,

Terima Kasih

DRN

No comments:

Post a Comment