Friday, June 25, 2010

MyPET PROJECT S03JUNE2010

MyPET PROJECT is another new addition in DIP.SENIBINA. Students doing Industrial Attachment (IA) are given a special project to complete during their IA period. The project will be assessed as part of their IA evaluation.

The project will concentrate on research abilities through sketching. ALL students are required to prepare 50, A3 sketches based on a theme. Please bind the sketches and submit them as a book.

Any questions/soalan/komen?
FAHAM KE APA YANG KENA HASILKAN?

6 comments:

  1. An interesting project!

    ReplyDelete
  2. apa yg perlu disediakan utk hjung sem ini..?
    sketch 50 kping..
    pas2...?

    ReplyDelete
  3. sketch pintu,tingkap & bumbung je xpe ke..?

    ReplyDelete
  4. sketch 2 dlm bntuk 3D @ 2D?????
    kna ade rande gak ke????

    ReplyDelete
  5. DRN:
    Salam Sem03,
    Ok, tq kerana bertanyakan soalan2 ini. Apa khabar semua? Bagaimana dengan LI? Harap semua sihat dan dapat menggunakan peluang LI sepenuhnya. Ingat LI itu bertujuan akademik, maka jangan lepaskan peluang untuk belajar seberapa banyak yang mampu.

    Baik Project MyPET adalah satu projek persendirian. Ia juga mempunyai unsur penyelidikan. Ini bermaksud tema yang dipilih adalah personal dan terpulang kepada kehendak pelajar asalkan ianya SENIBINA.Lakaran2 tersebut adalah satu kajian yang tumpu kepada satu tema; cthnya Fasad2 Shopping Mall, Pintu2/Tingkap2 Kolonial, Binaan KonKrit, Cahaya dalam Senibina dll. Pilihlah satu tema dan cuba sediakan satu folio lakaran yang menarik. Lakaran2 bolehlah dalam bentuk 2D/3D (ikut tema), Renderlah sedikit untuk impek yang menarik.

    TQ

    ReplyDelete
  6. kmi kt sni suma shat ja...

    ReplyDelete